trött hund.

idag har jag en trött hund. han sov till 9 i morse och längre hade han kunnat sova om det inte hade vart för att björn skulle bort. har gått ut med honom 1 gång på en lite längre runda, men ändå inte superlång. men nu sussar han sött på balkongen liksom han gjort de senaste timmarna. tror han börjar bli snuvig för han fnyser å fnyser. något är det i alla fall!

igår var jag barnvakt. gick bra som vanligt! :P hon är inte svår att underhålla om man säger så. speciellt inte om det finns en nikon hemma. dom skulle kunna leka hela dagen om dom fick! men det fick dom inte...:P vi gick till fjärilshuset och kollade runt lite. 3 fjärilar såg vi. *wow* men vi fick i alla fall klappa fisk!

annars då?

längtar lite smått till semestern. vill åka till falun. och till öland. å luleå. men det verkar inte få plats. :( men vi syns nog på något annat sätt ;)

har hittat en perfekt 25-årspresent till systeryster! tyvärr så fyller hon år om ett halv år. men det verkar som om hon kommer få den i förskott! en kurs blir det. men i vad? *hehe*

nu ska jag checka in bilderna från igår! ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Carro

jaha, vi bor på 17 C:) Hoppas allt är bra! Kram!

2010-10-17 @ 08:42:03
URL: http://carroericsson.blogg.se/
Postat av: Helena

brukar läsa din blogg men är dålig på att kommentera så jag vill bara säga hej

2011-04-27 @ 09:18:30
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0