nystart?

ny bloggdesign = nystart?

jag saknar att blogga fast samtidigt kan jag inte förmå mig att sätta mig ner. plinka ner några rader om dagen. och sedan vara nöjd med det.

läste gamla inlägg. jag var så mycket roligare förut. rappare. det är väl sant som dom säger. för mycket eller för lite fett runt nerverna i hjärnan gör dig dum och slö. lagom är bäst! men. det får beach 2015 ta hand om.

ska förhoppningsvis (om björnen manar sig stiga upp från idet) iväg med båda min husdjur idag. vart vet jag inte. funderar ändå att avsluta kvällen med elgrillning på balkongen. måste börja använda den mer! precis som i falun!

avslutar med en liten bild på lilltrollet!


Kommentarer
Postat av: Johan

Du är väll ändå inte Husse? Du är väll Matte till Nikon? Står fel på din "profilbild".



/Johan

2010-06-06 @ 10:16:49
Postat av: Emma

Ida! Hoppas på en nystart med bloggandet! Vill veta vad som händer i Sthlm! :)



saknar Falutiden med grillningpartyroadtripssolningkåren och allt sånt! :) kram!!

2010-06-06 @ 11:33:23
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/
Postat av: Mickis

Underbar, ser ut som godheten själv! :)

2010-11-04 @ 18:16:26
URL: http://mikkatude.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0