jag vet.

jag har skrivit fel! jag är ju inte en husse, utan en matte. min hjärna hängde inte med när jag skrev inforutan! men det får bli att ändra någon annan dag!

idag har vi (med vi menar jag björn, nikon och jag själv) vart till stora skuggan och mumsat mat och gått långpromenad. vi har köpt en elgrill till balkongen och fixat och donat där ute! blir nog bra... när vi bli helklara! än är det en bit kvar!
igår hade nikon sin fjärde olycksfria dag inomhus (i alla fall med mig som chef) och det känns som vi är på rätt väg! det enda vi ska komma ihåg utöver kissträningen är att träna på allt annat vi fått från valpkursen. imorgon är det dags igen och då är det meningen att inkallningen ska sitta. tycker den sitter ganska bra, men absolut inte perfekt! och de kommandon han kunde klockrent förut har han glömt bort... precis som med barn och deras lärandeperioder! tränar man på att lära sig att krypa så kommer man inte lära sig prata samtidigt... var sak har sin tid!
imorgon är det även dags för jobb. skönt att vara tillbaka helt igen. kändes hattigt för både mig, barnen och de andra fröknarna, men jag tror ändå att Nikon tyckte det var bra!
Aja, vi hörs senare!
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0