Dag 7.

Känns skönt med helg men samtidigt lite farligt. Mina vanor är ju lite annorlunda på helgerna än på veckorna. Det inrutade livet får ge vika för lättjan. Men viktnedgång är något jag måste jobba med hela tiden.

Mitt mål för helgen är att äta alla mål mat, frukost, lunch och middag. Blir lätt att lunchen får ge vika för en sen frukost medan middagen blir på samma tid som vanligt. Vad som händer där emellan är ovisst. Men jag känner ändå tillförlit till LCHF att rädda mig ur dom där fällorna!

Frukost 0730: 3 kokta ägg, citronmajonäs och ett glas fil

Mellanmål 10.30: 5 ostskivor

Lunch 11.30: Köttfärslimpa från igår

Mellanmål 14.30 3 ostskivor

Middag 19.00: Baconinlindad fläskfilé och bearnaisesås, MUMS!


Kommentarer
Postat av: Anna Richter

Ida du kan verkligen beröra med dina texter,jag var inne igår och läste om dina mål,jag tycker att du är duktig.



Kämpa på Kram Anna

2010-01-09 @ 12:43:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0