Dag 17.

Var lagom pigg imorse när jag vaknade! Var iväg ut på äventyr med Malin och Emilie från min gamla högstadieklass. Var riktigt trevligt men det skulle kunna vart mer skaka-rumpa än vad det var, men då vet vi det tills nästa gång!

Annars har dagen vart riktigt soft. Vakna vid halv ett. Tog med mig Björn ner till Solna C för lite återställning. Käka en hamburgare utan bröd. Funkar riktigt bra! Storhandlade för hela veckan. Släpade hem alla varor i snömodden. 4 plusgrader betyder sockersnö och jä***gt svårgått. Men, lite extra benträning kan alltid behövas!

Ikväll ska jag käka kycklinggratäng med soltorkade tomater och vitlök. Har sedan köpt hem lite blåbär och ska laga en blåbärspaj utan varken mjöl eller socker, spännande!

Ser framemot nästa vecka, hoppas på finfint väder och lyckade möten på jobbet!

Puss å kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0