-0.6 kg till..

Sådärja, ca 20 dagar gjorda. 2,6 kilo tappade och 8 cm i midjan. Fråga inte vad jag har gjort. Jag vet inte!
Verkar som detta är min grej. Björn frågar hela tiden om hur länge detta kommer att hålla...  om det fortsätter så här så - HELA LIVET!

Har kvar mina ätardagar, men ärligt talat. Det är ju INTE gott. Snask, dricka, ostbågar. Trodde inte jag skulle säga detta, men jag kan tamejfanken lika gärna hoppa över det.

Åt ostbågar och drack lite cola nu på kvällen och fick rännsk**a direkt. Ja, jag vet. TMI (to much information)... men det bevisar ju bara att min kropp inte gillar sådan "näring" och reagerar starkt på det. Å det är lika bra att vänja sig av med att äta bara för att man får när man är motiverad.

Så vilka är med mig... Inget godis, snacks eller läsk på en månad? 22 februari?
Jag kör på det jag!

Ska försöka börja träna lite smått också. Ska bli intressant då man genom livet och utbildningen man gått fått höra att kolhydrater är essentiellt för träning. Men när kolhydrater inte finns att förbränna så tas det av fettet och de kan ju inte vara fel! Får bara se till att jag äter tillräckligt mycket så musklerna inte står på tur. OKEJ, så snabbt går det inte, men man får helt enkelt observera och se. Känna efter hur kroppen reagerar och lira efter den trumman, INTE vetenskap eller "gör-så-här-människor".

Nu är det Ida som ska synka med kroppen och sinnet, någon som vill gå på Yoga?
God natt på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

HÄRLIGT Ida, va kul att det gå bra. Fortsätt hålla den takten. Puss och Kram

2010-01-23 @ 22:19:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0