-0,4!

Ja, det fortsätter nedåt sakta men säkert. Började önskeräkna lite när jag var på väg i till affären. Om man tänker sig att jag fortsätter gå ned ca 0,5 kilo per vecka, så kan jag vara ca 25 kilo lättare till nästa jul. Å detta utan att svälta, bara äta soppor eller hysteriäta. Jag hoppas, hoppas att det fortsätter! Det och det, jag tänker ju inte sluta, så det kommer att fortsätta.
Annars så går dagarna snabbare än snabbast just nu tycker jag. Man hinner knappt blinka innan det är fredag igen. Ska verkligen njuta av ledigheten. Fast imorgon blir det att sitta barnvakt - mot betalning så klart! Ska bli spännande! Satsar på pulkaåkning, pippi-film och matlagning, så lär nog dagen gå snabbt. För sedan ska jag ju till södermannagatan på inflyttningsfest! Hoppas jag orkar!
Nästa helg bär det av till Falun för att träffa lillasyster, Tuva, Lina, Pelle och storasyster. Mamma och pappa så klart också. Ska åka massa pulka i Åsbobacken (och madrass!) samt bada på AquaNova. Vill hinna med lite skridskor på Runn också, är Runndagarna med massa arrangemang ute på isen. Mysigt!
Ha de så gött i helgen!
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0