hagaparken.

vaknade runt halv 11 imorse. blev lite sent igår... men jag spöade grabbarna i NHL '10! Gjorde det enda målet och vann 3 slagsmål av 4. gissa om jag var nöjd!

har vart på en promenad med björnen idag i hagaparken. gick förbi fjärilsmuseet, hagaslottet (där victoria & daniel ska bo), ekotemplet (där jag helst vill gifta mig) och slottsruinerna.

vi var lite busiga och klättra ner i ruinerna fastän man inte brukar få det. men grinden var öppen så då får man passa på. ganska häftigt att dessa finns i hagaparken. var ju tänkt att Gustav III skulle bo där, men han blev ju skjuten så då sluta dom bygga. så där står resterna av källaren och valven till allmän beskådan!

ikväll ska vi käka och kolla på bio. blir att se på lisbet sahlander och paolo roberto, mycket spännande!

har förresten precis gjort klart min budget för denna månad. ska försöka planera upp resten av året också. här ska det organiseras!

ha en trevlig kväll!

kram // Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0