fredagsmys.

ska bjuda björn å grabbarna på tacogratäng ikväll. bara för att få kolla på idol. :P ibland måste man utöva lite utpressning... funderar på att slänga ihop en chokladbollssmet också. men då måste jag gå till hemköp. orka? vi får se.

blev ingen "vinst" för mig. vinsten hade vart att få käkat hamburgare i 6 veckor. till lunch och middag. i ett vetenskapligt test. och hade man dessutom tappat vikt och gjort detta bäst så hade man fått en resa till thailand. inte dålig morot. men men. blir att gå till gymmet på måndag och köpa kort istället. å börja storhandla igen. det är såååå enkelt att falla i godis/snacksträsket om man inte har mat hemma. inte bra.

ännu en vecka har gått. snart är det höstlov och sedan så är det helt plötsligt jul. tyvärr fick vi reda på att björn ska arbeta både jul OCH nyårsafton. bajs. inte roligt tycker jag. får boka biljetterna upp till falun snart då. för dit ska jag i alla fall. inte sitta ensam hemma på jul heller.

imorgon ska jag dra mig ut i solen och mysa. funderar på att göra en fotopromenad med picknick. lite goda mackor och varm dryck i ryggan. mys!

nu kommer jocce. shit. han är psyko! dörren går snart sönder!

god kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0