fotoutflykt.

gjorde ju en fotoutflykt igår och nu har jag lagt in bilderna i datorn min :D


Rolig kontrast uppe på Hagalund. På 70-talet "sprängde" dom bort dessa pittoreska villor till förmån för mastodonthusen. miljonprojekt tror jag det kallas? ;)


Hagaporten.


Snygga stenstatyer vid fjärilshuset på haga. om jag hade haft råd och plats så hade jag lätt lagt ett bud på stornäsan!


Puss!


Ekotemplet. Drömmen... ;)


Sååå fint!


Björn i slottsruinen - Ruinbjörn är hans rapartistnamn!


Hittade en grillplats där nere, kanske bli ett besök där nästa sommar?

Nu ska jag vara huslig och göra (från scratch) potatis- och purjolöksoppa med brytbröd och cream cheese- och laxröra, najs!
God kväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0