föräldramöte.

om x timmar kör det igång. själv är man fånge på förskolan. för lite tid för att hinna hem till solna och tillbaka och för lång tid för att det ska kännas roligt att vänta.

fick komplimanger för mitt fotograferande. ska försöka suga åt mig. roligt!

om 2 dagar är det helg. jag längtar! syrran, tuva och micke kommer på besöka å vi ska utflykta massor! har massa förslag och inga planer :D

nu ska jag pyssla med hemsida. förskolans hemsida.

www.montessoriforskolankompassen.se

checka it ut!

kram!

ps. linda är bäst ds.

Kommentarer
Postat av: linda

va fin hemsidan blir :) du är så duktig! skönt att höra din röst igår :) kraaam

2009-09-30 @ 17:13:39
URL: http://lindamarianordin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0