dags att starta om?

ikväll, eller imorgon får jag reda på en rolig eller tråkig sak. har anmält mig till en "tävling" å imorgon eller ikväll så får jag reda på om jag gått vidare. hade verkligen vart otroligt roligt att gå vidare. vill vill vill! jag sänder ut alla positiva vibbar till universum i hopp om att få något tillbaka.

annars så är det dags att starta om med bloggen igen. har verkligen haft en down down down period med den. inte haft någon lust eller ork alls. så då ska jag inte tvinga mig själv! så där av inga bloggposter. men nu kanske tiden är inne?

jag inbillar mig att jag fått mer energi och att detta nu gör att mitt liv kanske tar lite mer positivare banor. inte för att mitt liv varit negativt på något sätt. men ändå!

jobbet var roligt idag fastän vi var en man kort. känns som om jag kommit mer i synk där. å fått mer harmoni. fastän ansvaret och arbetstiden ökat. najs!

om en timme drygt kommer Fehrm hit för lite thaikyckling och idol. köpt popcorn dessutom, mums!

nu ska jag preppa! inspirerad av hell's kitchen! *haaaaaayiaaa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0