csn. my god!

var precis in på min csnsida för att för "skojs" skulle se hur mycket jag har i skuld hos dom.

*1 januari hade jag drygt 235 000:- i skuld till CSN.

*Enligt CSN's uträkningar på årslön så har de kommit fram till att jag sak betala tillbaka ca 900:- per månad.

* Om man då krasst tänker att 900:- gånger 9 blir runt 8000 så borde ju min skuld minskat något... i alla fall gått ner under 230 000:-sträcket.

*Men nej. Jag har idag, efter 9 månaders avbetalning betalat av ca 2500 kr. Allt jag betalar tillbaka halveras med deras jä**a ränta. Vill inte ens börja tänka på hur lång tid detta kommer att ta att bli av med!

Dags att flytta utomlands i några år?

Kommentarer
Postat av: Jonna

Hahahaha



Skönt att jag bara har 40-50 000, men det har jag väl haft i några år nu...

2009-10-30 @ 21:40:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0