vill skriva något!

sitter här med datorn i knät och känner att jag vill skriva något. men vad?

har haft björns kusin och kille på besök under kvällen. bjöd dem på en fläskfiléggryta med krögarblandning till. mumsigt! fläskfilégryta är en underskattad middag. blir ofta supergott med massa sås och blandade smaker samtidigt som det blir mycket mat. detta betyder alltså matlådor inför veckan!

nu sitter jag å småglor på dom där ensamma mammorna. det är sommar. dom badar. JAG VILL OCKSÅ. har lite småångest inför vintern. är inte alls beredd. vill ha värme, sol, svalkande dopp! inte mörkt, grått och kallt. buhu! får bli att gå på ljusterapi i vinter...

har beställt klipptid med tillhörande slingning. är grymt sugen på en färgglad förändring utan att ändra på grundfärgen. skulle helst vilja slå till på en färgning i hayley williams-anda, men tror inte riktigt jag skulle klä i det.

va tror ni? vill bli en härlig glad färgklick i denna gråa värld!


har i alla fall bokat in mig på en salong i falun. orr&stüffe. ska bli intressant. hade tänkt köra min gamla favorit, headbanger, men dom hade bytt all personal :( dom nya är säkert bra, men aja. då kan jag lika gärna prova på något andra. och de som jobbar på orr&stüffe har riktigt skön personlig stil så dom kan kanske plocka fram något personligt åt mig!

blir fresten en utgångskväll med systeryster när jag kommer upp till falun. Carro, ska du ut? skulle vara roligt att se dig!

som alltid så saknar jag alla som inte finns här hos mig. puss på er!
ha de gött, nu ska jag se på love actually!


Kommentarer
Postat av: Emma

Hallå!



Tjejerna på Orr&stüffe är grymma! Klippte och slingade mig där sista terminen!



kram!

2009-10-25 @ 22:07:21
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/
Postat av: Anna

saknar dig med syrran!!!

2009-10-26 @ 15:52:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0