sunday, bloody sunday!

aja. så farligt är det väl inte egentligen. men för att inte ha något att göra så går helgerna snabbt.
vet att jag måste sluta på tristess å jag vet att jag själv har ett ansvar gentemot mig själv att hitta på något. men det är så ENKELT att säga att allt skulle vart bättre om man bott hemma i falun. då behöver jag ju inte ta tag i livet här. men men.
snart är det jullov och då blir det ett längre besök i falun.

på måndag ska jag träffa emilie sundberg från min gamla klass i kista. ska bli roligt :D det var längesedan. ska se om vi kan styra upp någon återträff nästa år.

idag ska jag städa och ta en promenad. vart ska jag gå?

njut av helgen!
kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0