relax.

har precis landat i soffan efter en skön arbetsdag!
har snöat två dagar i rad nu när jag traskat iväg till jobbet. å idag låg snön kvar en längre stund. nästan lite synd om barnen att vi hade inneöppning. en lillplit ville INTE gå in. *haha* vänta du bara. om två månader gråter barnen av kyla istället.

har blivit VFU-handledare fresten. känns lite skumt med tanke på att det inte alls var längesedan man själv var ute på VFU. men samtidigt tror jag det är bra. jag är fortfarande i stadiet där jag provar mig fram och inte är rädd att göra fel. så jag hoppas jag kan förmedla något vettigt och lärorikt. tyvärr så är det bara 2 dagar kvar och det var första igår jag fick VFU-materialet från universitetet så jag känner mig inte riktigt adekvat som lärare. men men.

ska anmäla mig till förskolelyftet också. läsa lite på universitetet. ganska sugen faktiskt. funderar på specialpedagogik med inriktning språk och matematik. men vi får se. har ett riktigt spännande år framför mig på jobbet!

alla i personalen åkte till simhallen efter stängning idag för lite vattengympa och relax. riktigt trevligt! må göra det igen!

nu ska jag glo på the hills och the city. ha de gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0