helgen.

hade systeryster, lillstrumpa och micke på besök i helgen. tyvärr regna det hela lördagen så det blev aldrig någon hagapark för vår del. blev till att ha hemma mys istället. inte illa det heller!
söndagen spenderade i älvsjö på hem&villa, hem&inredning samt underBARAbarn-mässan. mycket spännande att titta på. dock påminns man hela tiden om vad som räknas i livet. saker. saker och åter saker.

måndagen var långdragen. gick hemifrån strax efter halv sju och kom hem vid halv tio på kvällen. hade vart mycket tröttare om jag inte kunnat ta ut lite komp mitt på dagen för att umgås med anna innan dom drog till falun. vi gick på stinsen å glodde. najs!

bara jag som känner en lätt pust av ångest av vinterns annalkande? hade gärna bott lite närmare ekvatorn!

puss å kram!

Kommentarer
Postat av: Emma

haha, nej de har jag inte.. måste kolla upp det; om vi är lika alltså ;)

2009-10-11 @ 12:54:44
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0