cupcakes.

har "slängt" ihop några cupcakes nu på kvällskvisten. köket ser för jäligt ut, men eftersom det bara är jag hemma idag så struntar jag i det. städa kan man göra sen!

  

lite halloweeninspirerat :P blir att bjuda barnen på dagis imorron, OM jag hittar något att transportera dom i. inte helt självklart! aja, annars bli björn glad ;)

måste tipsa om Black Eyed Peas nya skiva. grymt många härliga danslåtar. ska ladda in dom i min mp3spelare å sedan dra ut i parken och gå en runda. men inte nu. sen. tjena...

imorgon är det fredag! tiden går fort när man har roligt! 5 barn på stora imorron. totalt 9 på 4 pedagoger. lite rensning kanske? eller biblioteksbesök kanske? who knows!

glöm inte att rösta på REZA imorron!
ha de gött å god kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0