älskar.

älskar verkligen mina dagisbarn. dom är sååå underbara (förutom när dom jobbiga :P) har tagit massa kort på dem idag när de hoppar från en bänk. energin lyser i deras ögon, total glädje! skulle sååå gärna vilja lägga upp å visa er dessa underbaringar men får väl se om jag kan lägga upp några utav korten på förskolans hemsida istället.

föräldramötet gick skitbra. hade bokstavssamling med föräldrarna som spelade med som bara den. fick jättefin feedback på mina kort jag tagit på barnen. vissa föräldrar sa att de hellre skulle vela ha foton av mig istället för skolfotografen. så nu ska jag smida upp en finfin plan för hur det skulle kunna fungera. fast pengarna ska gå till ungarna istället. så vi kan göra/köpa roliga saker. jag får ju faktiskt fota på arbetstid så jag får träna. barnen är gladare på fotona och miljön är finare. plus att föräldrarna köper sådant dom faktiskt vill ha. låter super!

ikväll ska jag bara njuta. behöver verkligen en slapparkväll. är inte van att hålla igång :/

njut ni också vettja!
kram

Kommentarer
Postat av: Emma

jaaaaaa jag vill!! synd bara att alla har så mkt för sig nuför tiden, jobb, barn och sånt :) det var andra tider förr, då hade vi myyycket tid till att umgås! :)

2009-10-04 @ 21:50:17
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0