kom igen ida!

antar att det inte är någon som läser här längre då min uppdatering verkligen är katastrofal. jag har inte haft mycket att göra om man säger så, så tiden har funnits. men lusten. inspirationen. min musa! GONE with the wind. tror det har med det här förbenade mörkret att göra. inte bra.

har sedan förra gången jag bloggade:

sålt massa fotografier på dagis; snart uppe i tresiffrigt :)

köpt en fotokurs till mig själv i julklapp; någon som vill modella för mig efteråt?

handlat en del julklappar; har koll på resten också. skönt!

gymmat; den godingen kom igår. å idag vill jag dit igen. marschen mot Barcelona har inletts!

däremellan har jag dessutom jobbat. å jobbat. å jobbat. ska verkligen bli skönt med julledigt! ledig 23-/12-3/1 :D

funderar på att göra om bloggen. elle rättare sagt få hjälp utav den och ni som läser. om det nu är några. skriva gärna i kommentarsfältet. det gäller viktnedgång. behöver lite push! återkommer senare!

nu ska jag städa lite, gå på promenad (å sedan gärna till gymmet), handla inför kvällens "parmiddag" (björn är rädd för ordet parmiddag, ju mer jag änvänder det desto bättre:P) å fixa en bra film att se på!

Puss och kram på er! 

Kommentarer
Postat av: anna

jag kan vara modelloffer=)

2009-11-22 @ 13:04:30
Postat av: Emma

hörru Ida, du kanske ska bli fotograf?!



du får blogga lite oftare; vill veta hur ni har det i el Stockolmo! ;)



kram!

2009-11-22 @ 19:03:42
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/
Postat av: Linda

mera inlägg :)

2009-11-22 @ 20:58:12
URL: http://lindamarianordin.blogg.se/
Postat av: Camilla

Precis mer inlägg och sen kommer du upp till Luleå och fotar mina barn! Puss

2009-11-23 @ 14:20:43
Postat av: Martin

Kör din Snook-dans (som för övrigt jag kör med barnen titt som tätt) några gånger om dagen!

Hälsa Björn att gillar han inte parmiddagar är han en parmes(an)



Kram kram

2009-11-24 @ 20:15:51
Postat av: carro

push push, you can do it:) Kramkram

2009-11-25 @ 15:56:25
URL: http://carroericsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0