kära dagbok.

har kommit fram till att hem är där hjärtat finns. i detta fall så har jag två hem.

ett hem i falun där jag alltid är välkommen och älskad. dit kan jag komma när helst och aldrig möta sura miner.
mitt andra hem finns i solna. det hemmet är under uppbyggnad kan man säga. min kärlek och framtid finns där, men man vet aldrig vart det framtida fysiska hemmet kommer hamna.

min lärdom av dagen: var rädd om dom du har närmast hjärtat. var tacksam för tiden du fått och se framemot tiden som skall komma.

peace out. <3 Ida

Kommentarer
Postat av: Stora syster Camilla

Men du har ju ett hem i Luleå också dit du alltid är välkommen!!! Puss



2009-11-09 @ 09:06:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0