hellu.

har inte funderat så mycket mer på min idé från förra inlägget utan ska fundera lite till..:P

har haft två vilodagar här hemma nu. riktigt stolt över min insats på gymmet under de tre dagarna jag var där. så imorgon är det dags igen har jag tänkt. har haft ett mål denna vecka och det är att gå på gymmet INNAN jobbet imorgon. fortfarande inställd på¨det. måste bara förbereda allt ikväll så ska det nog gå vägen!

blev inbjuden till kista gallerias vip-invigning igår utav ett par föräldrar på jobbet. jag och mariah drog dit efter jobbet och kolla på fina kläder, butiker och åt goda snittar! fanns chans för lite starkare dryckesförtäring men det serverades bara öl och vin. inte bra. när ska de inse att det är äckligt!

har bokat biljetterna upp till jul också. ska vara ledig den 23 så jag åker upp på tisdag kväll redan! så skönt. kan man till och med hjälpa till lite i julstöket. sedan ska jag få vara där ända fram till den 29! fatta! tror inte jag vart uppe i falun så länge sedan jag bodde där. förhoppningsvis har både snön och isen (?) lagt sig så man kan åka skidor och skridskor. så sugen på en månskenstur ute på sjön. myspys! eller bara grilla korv ute i skogen någonstans, vill vill vill!

två dagar kvar. sedan helg igen. känns som det bara växlar mellan helg och måndag/fredag. jag säger inte nej till att i fortsättningen ha samma syns på veckan.

puss och kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0