veckan som gått.

är verkligen otroligt duktig på att uppdatera denna lilla sida... men den som väntar på något gott vettni!

veckan har bestått av utomhusaktiviteter på förskolan min, allt ifrån vattenslangshöjdhopp till sångsamling. när vädret bjuder på så är det bara att följa med. detta har gjort att jag förbättrat på min bränna riktigt bra, så nu du camilla. nu är jag nog inte sååå långt bakom dig!

helgen har spenderats i stan, hos elin och i hemmets lugna vrå. var in till city igår och köpte leggings och PhotoPearls... ni får vänta på resultatet, blir skitfränt... men alla mina svarta pärlor har tatt slut, så nu må jag fylla på! hem till elin igår kväll på smaskig middag, mycket gott!

idag har vi vart och kollat på gärdesloppet. ett veteranbilsrejs. halvroligt men otroligt skönt. en heldag ute i solen! satt mest å läste svenskan i skuggan och kollade på folk. lugnt å skönt!

nu börjar det verkligen kännas som sommar å jag längtar bara mer å mer till semestern! hoppas vädret håller i sig!
nu ska jag kolla på ett veronica mars avsnitt i sängen å sen ska jag sova!

god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0