vad händer?

trodde jag skulle kunna få njuta av min ledighet men massor av saker snurrar runt i huvudet och det mesta berör jobbet. känns som om allt är upp och ner fastän det inte skulle behöva vara det. men men. kommunikation är a och o! hoppas det löser sig snart i alla fall!

annars så hade jag gärna haft lite extra moneras i plånboken och sol på himlen. ja den är ju där. men molnen skymmer ju. jag skulle ju gå massor å cykla. men hittills har det bara regnat. :( hoppas det klarnar imorron! vill verkligen ut på cykelutflykt!

ikväll blir det  nog att slappa framför teven. såg precis en grym tevereklam från olw som sammanfattar min egen uppväxt. FREDAGSMYS! nuförtiden så blir det väl inte så mycket fredagsmys i den bemärkelsen men ändå. myspys!

kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0