raw comedy cruise.

dåså. ska försöka få ner min helg i grova drag...

hämta upp syrran inne i stan för att åka ut mot toppkryssningsfartyget GALAXY. visste exakt vart vi skulle! inte. tjommade runt som yra höns i ropsten i någon halv timme. tur att vi var ute i goooood tid! hittade till slut med annas Iphone. så något bra kan komma i från den telefonen också...konstigt!

upplevde en kändisyra så jag nästan storkna under helgens gång. ni som känner mig vet att jag tar kändisar på största allvar och får lite knäskakningar när jag "spottar" någon kändis på stan. där på båten så finns det ju inte så många ställen kändisarna kunde gömma sig på så jag har hängt med özz i baren. delat hiss med betnér. stått å rökt med mårten andersson (okej, två meter ifrån, men close enough), tjenat på Reginald D Howard (kolla in han på youtube!) och sprungit på måns möller (shit va liten han eeee!). så jag har skakat å brakat i knäna ska ni veta!

längtar extremt mycket till semestern! 4-dagarn som kommer nu känns som om den visste vart den skulle sitta!

Kommentarer
Postat av: Emma

Ah shit, jag som tyckte jag hade koll på 90-talet :)

2009-05-21 @ 13:23:33
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0