pulsträning.

har precis skrivit ihop ett litet informationsblad om pulsträning till en arbetskamrat och känner hur det riktigt bubblar i kroppen! den där känslan som jag allt som oftast kände förut när jag tänkte på träning. vad roligt det är att känna den igen! tror jag ska ta och börja plöja genom min kurslitteratur från högskolan. för om jag känner så här över ett enkelt litet informationsblad. vad gör jag inte då när jag plöjer genom Wilmore & Costill "Physiology of Sport and Excercise"  på 725 sidor. Jag kommer att vara som i ett eufori!

nu ska det plöjas!

Kommentarer
Postat av: Martin

Vet inte om du fick mitt sms från fotbollen igår, men rätt svar på frågan vem som satt framför mig var i alla fall Mr D.N!



Jag höll låg profil och visade inte mig!

2009-05-23 @ 09:44:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0