lediga dagars magi...

... tyvärr har ingen riktig magi infunnit sig. här i solna har det vart taskigt väder. lite å göra. å inga pengar att slösa. hade gärna slösat bort lite pengar på fotopärlplattor så man hade kunnat göra lite pyssel... men det får bli till helgen, eller semestern!

har bokat in hela EN grej på semestern. KUSINTRÄFF. Nu ska hela Lundströms-klanen samlas och träffas i dagarna två för att lära känna varandra lite. ska bli spännande då jag å lillesyrran känns som dom som har minst gemensamt med hela släkten där uppe. detta med tanke på att vi inte bott uppe i luleå på ca 20 år. inte träffat någon kusin mer än en gång vart femte år. så spännande blir det!

funderar dessutom på att klippa mig igen på KILLERQUEEN... är lite sugen på att få en riktigt frän frilla eller kanske... kanske till och med fixa lite färg eller slingor för att framhäva mitt röda hår... sugen sugen. men så kostar det ju... fast man får verkligen det man betalar för!

jani... jag har ju ett tag till på mig att fundera!

imorgon är det jobb igen. utvecklingsamtal oxå! alltid skoj att prata med föräldrarna!

ha de gött grabbar! å tjejer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0