jag ska sluta...

...lova saker jag inte kan hålla. som att säga att jag ska lägga upp bilder... men jag vill verkligen bevisa att mina pelargoner fortfarande lever, så min kära linda jansson, imorgon. om du lovar att tro på mig. så lovar jag att lägga in bilder. imorgon.

kom på att jag annars hade tatt lite bilder förra helgen som jag skulle kunna visa. hade lånat jobbets kamera för att visa björn å för att få använda macrofunktionen. jag älskar den funktionen! macro är alltså när man kan gå riktigt riktigt nära objektet man fotar för att få en detaljrik och skarp bild av små, små saker. eller bara få lagom effektfulla bilder!


      

what do you think?

Kommentarer
Postat av: Storasyster Camilla

Hmn....den där bilden med den där fula tröjan var inte så fin.......eller så var det tröjan......

2009-05-08 @ 08:38:10
Postat av: Linda

va fränt kort på björn :)

2009-05-08 @ 09:41:08
URL: http://lindamarianordin.blogg.se/
Postat av: Linda

Klart jag tror på dig!!

2009-05-08 @ 22:51:31
URL: http://lindatheresejansson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0