hallå!

sådärja. ännu en dag avklarad. känns som det går i ett hela tiden. det fanns en tid då jag njöt av att se min almanacka fullklottrad. men nu. nej du tack! helst skulle jag vilja att det var tomt. kanske en eller två saker. men inte mer.

kör i måndags. fick prova på att stå på scen och äntligen köra låtarna med solisterna. för på måndag är det ju dags för konsert!

igår var det ju konsert. en annan. BEYONCE! fanken alltså. om jag var hälften så talangfull som den där tjejen så skulle jag vara riktigt, riktigt nöjd. fast vi höll på och missa allt. vi trodde konserten skulle börja 21. så vid halv nio så satt vi på en bar mittemot våran ingång. då plötsligt börjar dom plocka in alla staket och stänga. så det vart att svepa drickan snabbt å bege oss. väl därinne hör vi att konserten redan börjat.. så första å andra låten fick vi höra inifrån toaletterna. men turen vände för oss när beyonce mitt i konserten komma upp bland publiken, där vi står :D så då har man sett världens vackraste tjej på riktigt nära håll! 

en till rolig grej igår var att jag sprang på ole å bettan. har inte sett dom på kanske 2-3 år å nu visar det sig att dom flyttat till tullinge. så kanske blir det en liten reunion snart? B-A bor visst osså här, så kanske det kanske..

idag har det vart personalmöte å jag vet inte om jag blir något klokare...

imorgon är det dock vårens höjdpunkt. comedy cruisen. så nu måste jag packa. för det ska duschas å packas osså!

ha de gött! puss!

Kommentarer
Postat av: linda

hoppas du får det roligt på kryssningen! kraaam

2009-05-14 @ 21:03:59
URL: http://lindamarianordin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0