andra gången.

andra gången jag börjar skriva detta inlägg. *grr* hann med massor under dagens arbete. hann leka häst, vara mattant, sjunga fader abraham så alla kroppsdelar höll på att fara av, vara doktor, psykolog, planera och prata skit. härligt! man vet aldrig vad som väntar på en där på jobbet! imorgon har jag utvecklingssamtal. får se om jag lyckas säga några visa ord. med tanke på den ofokuserade termin jag gärna lämnar bakom mig så är det skönt att barnen där på dagis fortfarande är vettiga i skallen! men det är bara att bita ihop och se framåt! om ca 10 veckor så är det semester, så nu slutspurtar vi! kram!

Kommentarer
Postat av: Linda

Antar att blomman dött redan eftersom bilden verkar utebli ;P

2009-05-06 @ 12:19:51
URL: http://lindatheresejansson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0