suktar.

fattar inte varför det ska vara så svårt att bara låta bli. ja låta bli med allt. låta bli att tänka på alla tankar å önskningar som skulle kunna beviljas om man bara... om. om. om. om. om. om. om. om. förstår någon mig?

Om jag bara vägde 10 kilo mindre skulle jag känna mig fin varje dag. (Minnesanteckning till mig själv: NEJJJJJ, det skulle du inte. du skulle bara kunna skutta några centimeter högre!)

Om jag bara hade pengar skulle jag vara lycklig. (Minnesanteckning till mig själv: NEEEEEJ, du skulle istället fylla hålrummen i ditt hjärta med materiella ting som inte gör dig mer lycklig, bara mer materialberoende!)

Om jag bara fick bo där jag ville bo för stunden. (Minnesanteckning till mig själv: NEEEEEJ, släng alla gräset är grönare på andra sidan tankar du har. det är inte mer grönt, bara en annan sorts grön!)

Ja, ni kanske förstår... inte för att jag varje dag går i sådana tankar. men när dom väl gör sig påminda så trycker dom ner än snabbt å djupt.

Det enda jag vill är att vara här å nu. jag borde bli munk. om jag bara kunde....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0