dagen som varit.

vaknade sent imorse. slog upp ögona först vid 10-snåret för att sedan snooza vidare bredvid björnen min! var längesedan vi unnade oss en riktig långmorgon. har haft fullt upp i helgerna två. björn fixade grötfrukost och vi surfade sedan i någon timme.

blev lagom rastlös och tog mig faktiskt ut på en promenad! blev långa varvet i hagaparken. slaskigt men härligt då jag ÄNTLIGEN hittat mina hörlurar till mobilen. så musiken sprudlade i örona mina!

fick med mig björn, jocke å cissa till T.G.I Friday´s vid Kungsträdgården för lite utekväll å middag. beställde in en otroligt god frozen margarita lime! längtar tills i sommar då man kan sitta ute i solen å sörpla. eller i vårsolen för den delen... vart tog den vägen?

imorgon har jag inget whatsoever inplanerat. förutom den obligatoriska ica-maxi-shoppingen. veckans mat skall inhandlas. nästa veckas tema blir nog grönsaker faktiskt.

hoppas solen tittar fram imorgon så jag kan ta en solpromenad istället!

kram å godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0