at laaaaaast!

Äntligen! Gert Fylking i all ära, men vilket härligt ord äntligen är!

Jobbat hela veckan, plus personalmöte med styrelsen. Gått sådär. Har haft lite svårt med motivationen denna vecka. men jag vet att det kommer bli bättre med den nästa vecka då mitt å annas temaarbete kommer igång! fick dessutom i uppgift att söka ett hälsostipendium till förskolan vilket kan bli roligt! arbete visst, men mitt område i alla fall!

nu ska jag slappa i ca 20 minuter för att sedan sätta igång med städning och handling inför helgen! hade hoppats kunna hämta ut mina två canvas (ja, jag beställde ett par till) men icke. står levererade på internet men ingen avi :(

syster anna med familj kommer ikväll! skansen imorron å shoppingcenter eller liknande på söndag. fanken va skoj!

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0