arg. glad. arg. glad.

att det kan vända så snabbt!

i och med jobbet på förskola så är man ju med i barnens utveckling. både när det går åt det bra och dåliga hållet.

idag hände det en incident som gjorde mig smått vansinnig då barnen ifråga inte tänkte alls och kunde verkligen skadat andra barn.

fick lov att gå ifrån för att ventilera lite å hamna då i hallen med småttingarna. fick världens största leende och en hint om att det behövdes byta bajsblöja. vips var man i blöjrummet å njuter! stort tacksamt leende och lagom mycket ett-års joller å humöret vände på en femöring! ska verkligen "använda" mig av småttingarna mer! :P

våffeldag imorgon. å jag lovar. det blir våfflor till båd frukost, lunch och middag!

Kommentarer
Postat av: Linda

dax å skaffa egna småttingar tycker jag det låter som :) kram

2009-03-24 @ 22:40:48
URL: http://lindamarianordin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0