tror jag håller...

...på att gå ner mig lite just nu. vet inte riktigt. ingenting känns så där riktigt roligt. :( behöver verkligen semester. samtidigt som jag är lite rädd för den. björn ska jobba och jag... ja, vad ska jag göra?

känner mig lagom ensam här i miljonstaden. har liksom ingen som jag kan dra till å bara vara med. å lite är väl de mitt fel också, men ärligt talat. man vill ju umgås med dom som man matchar  till 100%, inte 76... mitt gamla falugäng, längtar så otroligt mycket efter er! får så dåligt samvete att jag inte hör av mig mer än jag gör men det blir som en ond cirkel, vet inte varför... jag behöver lite hjälp med det där...

annars försöker jag allmänt fördriva tiden.. lägga pärlplattor, kolla på teve, kolla datorn, jobba.

ska i alla fall upp till falun vid midsommar. funderar på om jag ska ta någon extra dag semester så jag får spendera lite tid med familjen min... behöver verkligen det! får höra med chiiiiifen imorron.

aja. ska gräva ner ännu en bit nu å kolla på teve. efter regn kommer solsken, visst är det väl så?


Kommentarer
Postat av: Linda

saknar dig med vännen! Bara att rycka upp dig, finns säkert nått å glädjas över. När har du semester? Kram

2009-06-04 @ 21:57:39
URL: http://lindamarianordin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0