så var det tisdag...

igen.

tycker veckorna går snabbt, å inte mig emot må jag säga!

skatteåterbäringen dök in på kontot idag. var riktigt trevligt! min tankar började direkt vandra till vart jag ska åka... någon som INTE förstått att jag gärna åker utomlands snart?

fresten. någon som har ett tips på hur man kan jobba mindre å leva mer? HELA TIDEN? förstår inte livets uppbyggnad riktigt. 90% av den vakna tiden spenderas på jobbet känns det som. för jäkligt!

aja. ska lägga till lite timmar till sömn nu... gäsp.

godnatt!

Kommentarer
Postat av: Linda

vi har nog inga planer då :) kom kom :)

2009-06-10 @ 09:28:10
URL: http://lindamarianordin.blogg.se/
Postat av: Stora syster

Men du kommer ju snart hit!!!!! Ska bli jätte kul, längtar.....

2009-06-10 @ 15:47:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0