pärlplattor..

fick en fråga vart jag beställer pärlplattorna ifrån.

jag köper ett set av PhotoPearls på panduro för ca 379:-. Finns att köpa på andra ställen också på nätet. Man kan också hålla utkik i sin lokala leksaksbutik då de kan sälja ut "förra årets" pärlor från Idol-turnén. (som i solna för 199:-/st)

men jag lägger pärlplattorna själv utifrån en bild man genererar fram tillsammans med ett program i Photopearlssetet. om man inte orkar gör det själv, så skulle jag kunna göra det åt den som frågar snällt gentemot betalning enligt "betala det du tycker det är värt" :D lukrativt va?..:P

måste köpa mer pärlor nu bara. man blir beroende!

ha de gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0