m/s Victoria.

var ute med jobbet igår. blev en otroligt trevlig kväll som gick i laxens och sångens tecken! Må säga att vi var ett par sköna brudar som begav oss av från kajen igår! synd att jag inte hade kameran med mig. men både malin, maria och mariah har lovat mig ett par kort om jag inte missminner mig, så när dom väl kommer så!

har fresten beställt ett nytt visakort. ett kort med kort på. ja, jag föll för det. å ett riktigt ego-kort dessutom, men med en twist! hoppas det kommer snart!

vill gå på bio ikväll, vill se baksmällan eller den där filmen med sandra bullock. fast den har inte haft premiär än, tror jag. jag får se vad som erbjuds!

ha de gött allesammans! nu ska jag surfa på hemnet!

kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0