solna, i'm coming home!

så roligt och mysigt jag haft det i helgen! Östersund har drabbats av Ida denna helg å speciellt Linda, Peter å Nelli. Nelli var hur cool som helst med hennes ena smilgrop och leende. Linda är precis den där goa mamman som man visste hon skulle vara efter allt prat om barn man haft. Å pappa Peter gillar inte att byta bajsblöjor, men gör det ändå :)

Vi har prommat, kollat på film, spelat skipbo, lagat mat, hållt oss från att fika (nästan, å jag själv får väl skämmas mest) och pratat massa massa skit! Så otroligt skönt att fastän man inte pratar mer än någon gång i månaden (om ens det ibland..*fy skäms, vi må prata mer* så är det inte som om något förändrats sen dom där åren i Falun!

Jag terroriserade linda å nelli med min nya kamera (emma, systemkamera är riktigt skoj, men bygglov låter roligare!) :D den är roligt, men jag vet ju fanken inte hur den funkar! *morr* men övning ger färdighet! Jag får lägga upp bilder när jag kommit hem, verkar gå lagom snabbt på SJ's trådlösa...

by the way.. anna book står just nu å gråter vid fåtöljen framför mig.. herre gud..:D


Kommentarer
Postat av: linda

men du är ju så söt och underbar min vän! vi måste flytta å bo närmare :) bra då var det bestämt. Hoppas resan hem går bra. kraaam , gråter? nu måste du berätta mera :)

2009-07-26 @ 18:21:10
URL: http://lindamarianordin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0