sista veckan.

sista veckan på semestern har vart igång i nåra dagar nu och jag tycker det faktiskt ska bli riktigt skönt att komma igång. om jag valde själv så skulle jag nog inte ta mer än två veckors semester. fyra veckor är för mycket, på rad i alla fall. men men. nu är det gjort. alla semesterdagar borta förutom två. å vad ska jag göra med dom?

har vart en skön semester om man tittar tillbaka. kusinträffen i luleå måste nog landa på första platsen. så mycket trevligt folk! sedan kommer nog östersundsresan. den har verkligen gjort avtryck i mig när det gäller barnfrågan. ja linda. det är sant. jag säger inte nej om det händer. längtar till och med lite. men. jag är alldeles för mycket realist och praktiker i den frågan. allt ska vara tänkt på innan, så det lär nog dröja ett tag!

jag saknar dock att jag inte fått segla något, jag ville verkligen segla! men men. jag får ta å boka upp en kryssning snart istället. RAW COMEDY CRUISE den 1 oktober. yeseriii!

verkligen inget sammanhängande inlägg, men ni får hålla till godo. kanske kommer med något vettigare senare!

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0