semester.

såja. nu har semestern börjat!

startade den igår med lite improgrillning hemma hos jocce. grillspett med p-sallad och lite cider. behövdes dock ingen alkohol egentligen då min sämsta humorsida snabbt visade sig. men trevligt hade jag o björn. vi insöp även lite mys på balkongen tillsammans med blixtrarna i skyn. vilket magnifikt skådespel!

idag har jag, björn å jocce cyklat in till city. gick superfint. passade på att prova fiket högst upp på kulturhusets tak och detta kan jag verkligen rekommendera, vilken utsikt! å god mat dessutom. annars har det tagits väldigt lugnt idag. jag har spelat sims å kollat på film med björnen min. Taken hette den. helt okej rulle...

annars ligger tankarna i framtiden, koncentrerade på tisdag (ULLARED!!!)  och onsdag då syrran kommer å gröna lund skall intas! hoppas på fint väder och mycket prisvörd shopping!

ha de gött i natten!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Mina barn har storlek

L 146-152

P 110-116

E 98



PUSS PUSS

2009-07-05 @ 21:38:52
Postat av: Linda

å vi längtar tills du kommer ida isbjörn :) ska bli sååååååå roligt. kram från mig och nelli

2009-07-07 @ 12:29:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0