ON MY WAY.

sådärja. nu sitter man nermyst i en stor skön fåtölj på tåget som ska ta mig uppemot östersund. har precis käkat lite frulle som tyvärr var lite för liten, för nu har jag ett stort hål i magen som skriker efter mer...*jobbigt* blir nog att fylla på inom en snar framtid. med vad vet jag dock inte. får se vad bistron har att erbjuda.

annars har jag blivit med kamera :D blev en fin liten nikon d60 och det ska bli hur kul som helst att få använda den. fotade drygt 120 bilder igår och mer lär det bli i helgen! nelli och linda får bli mina offer..*hehe*

nu ska jag luta mig tillbaka och se på någon film, eller kanske min favorit. VERONICA MARS! ni som känner mig och vet om min lite överdrivna kärlek för teveserien dawsons creek kan nu jubla över att jag gått vidare...:P

puss å kram!

Kommentarer
Postat av: Camilla Brun

Nå hur var den? Vill ha recention?????

Ha så kul i Östersund och hälsa Linda så mycket!

Kramar i massor från storasyster

2009-07-23 @ 09:54:43
URL: http://bruns.blogg.se/
Postat av: Annelie, kusinvitamin

Härligt med en ny kamera! :)

2009-07-23 @ 23:32:58
URL: http://www.hultin.cc

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0