Luleå - Färjan - Kusinträff

Long time, no see ey?

Semestern är i full gång och första etappen är avklarad.

Anlände till ett soligt Luleå i torsdags morse kl 08.15. Soligt var det dock inte i Solna när jag och anna traskade iväg till flygbussen. +9 grader och regn om jag inte missminner mig helt...

På fredagen var det dags att börja öva inför lördagens håll igång, så Färjan fick sig ett besök av klanen Törnsten - Lundström - Brun. (fasiken va många efternamn syskonskaran börjar samla ihop. Grym mat, grymma drinkar och grymt sällskap!

    

På lördagsmorgon kände man sig super, NOT. men ändå inget huvuddånande eller kräkkänslor, så det får bli plus ändå. Vid 11 börja vi bege oss mot Trundön och kusinträffen och efter några nödvändiga stopp så var vi där strax efter 13.

Då vi är 9 kusiner som under en period av 10 års tid pratat om denna träff så var det lite pirrigt att träffa alla. Åldersspannet drog från 23-44 och jag personligen har inte "medvetet" träffat dessa människor i mer än en halv dag i sträck (om man inte räknar med när man var liten å knappt visste sitt eget namn). Men efter 5 minuter var alla hinder bortblåsta och det kändes som vi hade umgåtts hela livet. Superkul!
   
anna groggar / alla kusiner samlade / bäst hålvana utses

  
vem tar sig snabbast hem full? / daniel (t.vä) var sötast / och Jenny var snabbast

  
naglen på långfingret växer snabbast / LUTA KAMERAN MOT FÅRET blev citatet för kvällen/ och allt spåra ur när Sammy spred idén från Facebook om "FaceDown" kort


Runt 05.00 så bestämde vi att det nog var dax att sova och sååå skönt man sov. Ja, dvs om man delade sovrum med moi och somnade innan mig. jag snarkar visst *haha* Urrolig helg dock som jag gärna gör om!

Har förutom detta bilorienterat med annapanna, spelat bilbingo i antnäs (det ska jag göra om!) och umgåtts med mina älskade syskonbarn! men nästa gång hyr jag bil så allaihop kan åka iväg på utflykt samtidigt!

ha de gött! ikväll blir det brüno på bio :D

Kommentarer
Postat av: Annelie, kusinvitamin

Nu har även jag hittat hit! Hur trevlig helg som helst! Längtar redan till nästa gång! :)

2009-07-21 @ 11:53:10
URL: http://www.hultin.cc

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0