anna book.

min vän jocce har hittills haft ensamrätt på historier om anna book, men nu tänker jag komma å konkurrera lite. Okej, jag har inte KRAMAT anna book men som det känns nu så har jag delat annas mentala, känsliga sida istället...

allt börja idag när jag gick på tåget. min vän linda säger helt plötsligt: hon där ser ut som anna book... jag säger då: det är ju anna book.

Ni som känner mig vet nu att motorn i mitt huvud nu börjar rulla på hög varv och kändisbarometern slår i taket. Det slår lite extra hårt då jag som lite stod i vardagsrummet, framför videokameran, med en toarulle och skumtennisboll som mikrofon och mimade till denna sångerska. jaja.. kom till saken..

eftersom jag åkte första klass (jani, jag är lite bättre än alla er i andra klass) så hamna vi i samma vagn, två stolsrader ifrån varandra. ifrån min fåtölj så fick jag first-hand-information om hennes kommande smyckeskollektion (som hon dock inte sålt in än...), hennes mammas bortgång, hur man INTE ska behandla anna (då jag blev öronvittne till en totalsågning och uppsägning av vänskapssamtal genom mobilen) och att amy diamond minsann är en duktig sångerska för sin ålder.

Jag kan numera titulera mig kändisspanarproffs. sådeså. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0