man ska aldrig...

...säga aldrig.

jag är ju en sådan där jobbig person som kommer döpa sina barn till annorlunda namn och som säkerligen hade vart en hippie under 1960-talet. i och med detta så blir jag ibland anti emot nischade musikgrupper och band som exploateras så man bara MÅSTE höra dom. ett sådant band har för mig under ett tag vart THE SCRIPT. men sorry. jag måste gå emot mig själv. JAG ÄR KÄR. sån skön blandning av sköna melodier och bra texter. och ett sound som påminner om U2 (kan det vara det irländska påbråt?) med med en poppigare bakgrund.

har ni missat? sök å lyssna! nu ska jag fortsätta discodiska!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Ä N T L I G E N uppdatering.......

Har väntat och väntat snart ses vi igen, det ska bli så kul.

Ser framemot det!!!

Love



Puss Puss

2009-01-29 @ 21:41:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0