så avis.

har börjat få riktig hemlängtan nu. hem till vinter, fint väder, friluftsliv och stillsamhet. har tjatat allt för mycket på björn nu så jag kan inte prata mer med han. eller kan kan jag ju men man vet ju hur tjatigt det kan bli å höra på i längden. vi kan ju ändå inte flytta förrän båda kan få jobb m.m. just nu vill jag bara kunna gå utanför husknuten och vara i skogen! vara i längdspåret! vara ute på sjön!

tänker tillbaka till mitt sista år i falun och känner harmoni. visst hade jag psykiska olägenheter ibland. men fysiskt sätt så började jag komma dit jag ville. åh! mina promenader på jungfruberget. mina promenader runt kålgårn. mina promenader med vännerna mina! lär ju inte vara samma sak när man flyttar tillbaka. men lite mer harmoni kanske?!

men. jag gillar ju sthlm också. att ha nära till kultur. nära till "stora händelser". å björn förståss! om inte han vart här så hade jag vart någon helt annanstans... men men.

imorron ska jag "börja i kör". ska bli riktigt spännande! å tisdag är det sim i sollentuna. förra gången börja jag blöda näsblod efter halva distansen. men på tisdag är det en kilometer som ska avverkas!

nu ska jag bege mig in i duschen. dansmattan har vart framtagen och pulsen vart uppe på max! duschen, här kommer jag!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Ni är ju alltid välkommen att hälsa på här uppe i Luleå.

Hoppas att det blir super kul på kören, ring efteråt så får jag höra hur det gick.

Kram storsyster Camilla

2009-02-15 @ 21:01:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0