no. no.

inte blev det ngt avslappnande bad för mig igår..*morr*.. var stängt för träningar...men kan dom inte annonsera om det då?

tog det lugnt med björn istället. han tyckte vi skulle se på film. det tyckte inte jag. men jag lät han vinna eftersom jag allt som oftast är den som annars bestämmer. men ärligt talat. jag tror jag aldrig mer ska vara "snäll" och låta honom bestämma. för vad händer när man låter killen bestämma? jo, man åker på något jäkla dravel om utomjordingar som ser menlösa ut. "the day the earth stood still" skulle jag inte ens visa för min enda fiende. jäkla sömnpiller.

ska gå över till christian nu. vankas mat. så då får man lyda.

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0