i händelsernas centrum.

okej. tio meter ifrån och helt ovetandes men ändock så spännande. som ni vet så skulle jag idag attenda "du kan sjunga gospel"-kören, ledd av herr gabriel fors från supergruppen blonde och kören one voice. hela upplevelsen var enormt rolig och det svängde verkligen. kändes som om man kommit hem. jag blev frälst... roligt nog så var kören lokaliserad i Filadelfiakyrkan inne i Stockholm så snart är man nog sugen att flytta till knutby:P I ALLA FALL... (get to the point!) precis när vi i kören ska gå hem så tar pastorn till orda, ja, eller ledaren då. under vår session så har visst kyrkan blivit rånad. med pistol å hela kittet. polisen hade till och med vart in och spärrat av i själva lokalen. jag som stod ca 10 meter ifrån utgångarna har inte märkt ett skit. bytet blev (enligt mina beräkningar) runt en halv miljon då de flesta köpt (vi är ca 900 st i kören) klippkort för 1000:-/st. vem säger att man inte kan va med om saker i kyrkan? är det inte mirakel så är det väpnade rån:P förutom rånet som pumpade upp adrenalin i hjärnan min så är jag faktiskt smått euforisk och tycker att livet är underbart... eller..ja nästan.. jag är snart där... nåra möten till bara... jag vill möta gud... (jag ska sluta häckla snart...kan bara inte komma över den andliga upplevelse jag har vart med om...:P)' imorron är det jobb. sim. och... ja.. något annat! herrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0