stockholmsglasshus.

dom fick sig ett besök idag. var kö ända ut på gatan. var nämligen inte bara vi som var sugna på att avnjuta en strut i solen. blev i alla fall en smakrik upplevelse å jag må säga att jag hittat en ny favorit; Danish applepie! så gooooo!

tog oss vidare till fots från karlberg till st: eriksplan och vidare genom vasaparken. H-VETE va mycket människor det var där! såg ut som en renhjord som rörde sig i sakta gemak. man märker av när stockholmarna kommer ut på grönbete. eller konstgräsgrönbete då.

tog oss vidare till hötorget där vi såg en dansk gatuartist göra narr av en finne vid namn "kick-away". "Is that your real name? Your mother has to have been drunk..." jaja. lagom omständig var han i alla fall. men duktig på att käka äpple medan han jonglerade med brinnande käglor.

vidare till kungsträdgården och nästa renhjord. fascinerande!

imorgon blir det förhoppningsvis lite solande. ska nog vandra ner till solna centrum å se på alla aik-huliganer som ska se premiären. nästan så man själv vill se. har aldrig vart på allsvensk fotboll... å så ska jag göra lite förarbete till intervjuerna jag ska på i veckan. vill spika lite frågor å funderingar.

ha de gött i blåbärsskogen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0