Sämsta aprilskämtet ever.

Okej. jag vet. kanske inte så smart att googla fram ett positivt grav.test. men vad ska man göra om man inte har ett eget! :P

kom på idéen igår men glömde lägga upp direkt på morgonen. sen när man väl kom hem efter en dag full med aprilskojande så blev det inte bättre än så här... jag vill vara som SL i metro... hade ett helt uppslag om deras nya "rulltrappelag" där man inte får stå till vänster i rulltrappan! shit alltså. för alla gånger man fått dumma-blicken av stressade stockholmare. TAGGA NER FÖR FASEN!

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag gick fasiken på det i typ 1 min! Tänkte "shit en till som är gravid!" men sen sa ju Patrik "googla på bilden!" haha :)

2009-04-01 @ 22:25:08
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0